10 Kasım 2010 Çarşamba | By: mehmet sucu
ilk olarak bu bölümü seçme nedenim ile başlamak istiyorum.Benim lise başlarından bu yana bi sempatim vardı bi nevi hayalim gibi birşeydi :) bilgisayar.Sonunda geldim bunun için mutluyum.ilk geldiğim günden bu yana öğrendiğim tabi birşeyler oldu.mesela gelmezden önce windows7 yi pek kulanmıyordum bana fazla iyi gelmiyordu ama zamanla kullanarak gördümki birçok yanı çok daha iyiymiş örneğin birçok proğramı (word,excel,paint,internet explorer,vb.) gibi.Bunların yanı ssıra hızlı,tema olarak kullanım olarakda gayet iyiymiş.Ben bunun yanında birçok proğramlarda windows7 nin iyi olduğunuda öğrendim.Birçok kısa yol tuşlarının olduğunu ve vista ve xpnin bazı özelliklerini geliştirmiş olduğunuda gördüm.windows tuşu+bazı tuşlar ile kullanımını ve bu tuşların ne gibi kolaylıklarını öğrendim.sistem kurtarmanın nasıl yapacağını biraz öğrendim.bilgisayara otomatik bazı komutlar verip bunların istenilen zaman da yapılacağını öğrendim mesela otomatik tarama, bilgisayarı istenilen zamanda kapatma,vb. gibi.

0 yorum:

Yorum Gönder